Imprenditori di Successo™
Guida Fondamentale e Strategie Pratiche Per Diventare Imprenditore
Ebook 229 Pagine + 2 Report di Egidio Sidoti
| “Fai della tua attività un'impresa vincente acquisendo le tecniche per gestirla con successo. Diventa un imprenditore leader nel tuo settore con la professionalità e l'esperienza del maestro dell'imprenditoria!!” |
Dirigere un’impresa è un incarico complesso , che richiede competenze di alto livello in diversi settori.
Dalla pianificazione alle tecniche di marketing , dalle strategie finanziarie alla gestione aziendale , questo ebook ti insegnerà le regole d’oro per emergere e condurre la tua impresa verso il successo.
Per diventare l’imprenditore che hai sempre voluto essere , affrettati ad acquistare e leggere l’ebook di Egidio Sidoti:
Entrepreneurs Success
Guide Fundamental and practical strategies to become an entrepreneur
Ebook 229 Pages + 2 Report, Egidio Sidoti
Price: € 49 + vat
price: € 9 + vat
Join Now to this last-minute offer!
Click here to enter it in the cart at the special price of € 9 + VAT
Chapter 1: the entrepreneur IN AGAINST COMPANY
- What does the entrepreneur and as required by his figure in society.
- characteristics of the entrepreneur and the type that performs three functions.
- The importance of always having staff efficient and reliable.
- How to find valuable resources to create a good team.
- Defining company and organizational structure.
- How to avoid of getting calculated risks.
- substantial differences between small, medium and large enterprises.
- What are the key factors that enable the success of a company .
Chapter 3: HOW managed to become a successful entrepreneur
- How evaluate the pros and cons of becoming an entrepreneur.
- How to understand and assess the main causes of company.
- How start a new business.
- How detect and acquire a new business.
- How to get the name of the organization.
- How many and which types of companies are and how to make a choice between them.
- Defining franchise and methods of acquisition of the brand.
Chapter 5: HOW TO CREATE A BUSINESS PLAN exhaustively and
- What did you get a well designed business plan. As is made
- the structure of a business plan.
- What are the tips and content to use to get new partners .
- how to make a business plan ? Real examples of design.
- How can I finance a new business.
- How recover capital of third parties.
- How to choose the most appropriate funding formula.
- differences between short-term loans, medium and long term.
- How increase sales of the product with special advertising campaigns.
Chapter 7: know and exploit facilitated financing
- How does the system of financial incentives.
- differences between the intervention and the intervention of the interest on capital account.
- The effectiveness of organizing briefing on national legislation.
- intervention in account fees and contributions account management.
Chapter 8: COUNTS AS KNOWING HOW TO CHOOSE THE INTELLECTUAL CAPITAL
- Come analizzare l'economia della conoscenza.
- Come predisporre e organizzare l'informazione .
- L'integrazione tra capitale umano, intellettuale e strutturale relazionale.
- Come diventare persone di successo.
Capitolo 9: IMPARARE A CONOSCERE E CAPIRE L'ANDAMENTO DEL MERCATO
- Quali sono i principali concetti che regolano il mercato.
- Differenze tra marketing olistico e marketing dirompente.
- L'importanza delle ricerche di mercato : come vengono strutturate.
- Le caratteristiche principali dei segmenti di mercato.
Capitolo 10: DEFINIZIONE DEL MARKETING COME CONCETTO AZIENDALE
- Come si effettuano ricerche di marketing.
- Come si organizza un'indagine formale e un'analisi preliminare
- Come si giunge alla realizzazione del progetto di ricerca.
- Cosa è un Modello Piano Marketing.
Capitolo 11: COME PUNTARE EFFICACEMENTE SULL'ORGANIZZAZIONE DEL MARKETING
- Gli elementi più importanti da valutare per organizzare un piano marketing.
- Come effettuare l'integrazione funzionale tra tutte le funzioni aziendali.
- Differenze tra struttura funzionale e struttura di mercato.
Capitolo 12: METODI E STRUMENTI PER FARE LA PIANIFICAZIONE DEL PRODOTTO
- Il prodotto: Concetto base, Ciclo di vita, Introduzione, Crescita e Declino.
- Come si applica il ciclo di vita del prodotto.
- How to develop a new product.
Chapter 13: the importance of practicing the pricing
- What objectives arise pricing policies.
- How to reach the goal of profitability.
- How to get a good market share.
Chapter 14: EVALUATION OF DISTRIBUTION SYSTEMS PRODUCT
- Making the best choice of distribution channel.
- As with distribution through multiple channels.
- What is it and how effective is exclusive distribution.
Chapter 15: market planning and sales forecasting
- Why focus on the marketing mix.
- How forecast demand in the market.
- difference between marketing planning and business planning.
Chapter 16: the influence of advertising 'AND SALES PROMOTION
- How can we determine a promotional mix.
- How evaluate the effectiveness of promotional choices. What is the
- Direct marketing and how to improve your choices.
Chapter 17: THE GOLDEN RULES OF ENTREPRENEURIAL SUCCESS
- guess how the need or opportunity for change.
- As always plan new strategies.
- How to implement new strategies. How to train
- organizational skills.
- How to create a culture for change.
- How to anticipate and manage resistance to change.
0 comments:
Post a Comment